Forum www.opiniepisanieprac.fora.pl Strona Główna www.opiniepisanieprac.fora.pl
Forum poświęcone pisaniu prac dyplomowych i zaliczeniowych - porady, wskazówki. Tematy, ceny.
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

joanna.z@e-pracedyplomowe.cba.pl Oszustka!!!

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.opiniepisanieprac.fora.pl Strona Główna -> Opinie o serwisach piszących prace
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
rjxt




Dołączył: 22 Sty 2015
Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 17:06, 03 Mar 2015    Temat postu: joanna.z@e-pracedyplomowe.cba.pl Oszustka!!!

[link widoczny dla zalogowanych] jedyne co potrafi to kopiuj wklej no i oczywiście wyciągać pieniądze.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
ghostwriter




Dołączył: 18 Mar 2015
Posty: 3
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 18:28, 18 Mar 2015    Temat postu:

Kłamstwo i pomówienie. Poniżej przedstawiam fragment pracy przesłany owemu Panu w celu weryfikacji do sprawdzenia dla forumowiczów:
Pojawienie się przedmiotu nauczania jakim jest „edukacja dla bezpieczeństwa” związane jest przede wszystkim z szerzącymi się zagrożeniami współczesnymi, które w XXI wieku przybierać zaczęły coraz to nowe formy i kształty. Wiele uwagi poświęca się jednocześnie zagadnieniu podkreślającemu znaczenie tragicznych wydarzeń w Stanach Zjednoczonych, Hiszpanii czy Rosji, które unaoczniły ponowoczesnym cywilizacjom wielość zagrożeń, na które narażone są społeczeństwa na całym świecie.
Z jednej strony za jedno z najpoważniejszych zagrożeń uznaje się międzynarodowy terroryzm, z drugiej natomiast coraz więcej uwagi poświęca się takim zagadnieniom jak agresja i brutalizacja życia codziennego, przemoc i działania związane z łamaniem prawa.
Potrzeba bezpieczeństwa jest jedną z fundamentalnych potrzeb każdego człowieka, znajdująca się w hierarchii potrzeb Maslowa zaraz po potrzebach fizjologicznych. Obowiązek jej zaspokojenia ciąży przede wszystkim na administracji publicznej, władzach państwa i zagwarantowana jest zarówno konstytucyjnie, jak i aktami prawa międzynarodowego. Umiejętność rozpoznawania zagrożeń i skuteczne przeciwdziałanie to kompetencje, którymi cechować się powinna zarówno władza jak i obywatel.
Na arenie międzynarodowej działa wiele organizacji zajmujących się kwestiami bezpieczeństwa międzynarodowego, a jednym z głównych zadań tych instytucji jest walka z terroryzmem. Kwestia terroryzmu jest jednakże dość kontrowersyjnym problemem, ze względu na pojawiające się klasyfikacje dotyczącego samego zagrożenia. Coraz częściej za terrorystyczne uważa się organizacje religijne działające w państwach trzeciego świata, przez co i sama religia i przynależność do niej pozwala na sklasyfikowanie obywatela jako potencjalnego terrorysty.
Edukacja dla bezpieczeństwa stała się zatem zarówno wymogiem programowym w kształceniu jak i wyzwaniem dla władz administracyjnych, które zobligowane są do dostosowania działań władz administracyjnych na rzecz edukacji dla bezpieczeństwa.
Koncepcja edukacji dla bezpieczeństwa związana jest z prawnym usankcjonowaniem znaczenia tego terminu. Według MENiS edukacja dla bezpieczeństwa jest działem edukacji narodowej, którego głównym celem jest przygotowanie młodzieży do racjonalnych zachowań w obliczu zagrożeń cywilizacyjnych i militarnych . W takim ujęciu istota edukacji dla bezpieczeństwa skupia się wokół wykształceniu odpowiednich postaw i zachowań u uczniów postawionych przed obliczem zagrożenia o charakterze cywilizacyjnym lub militarnym. Zgodnie z założeniem Ministerstwa Edukacji Narodowej i Sportu przedmiot ten powinien być realizowany w liceum ogólnokształcącym w klasie 1 w zakresie podstawowym. Niemniej założenie MENiS dotyczące kształcenia w zakresie bezpieczeństwa odnosi się również do wychowania przedszkolnego. Wskazuje się bowiem, że dziecko rozpoczynające naukę w szkole podstawowej powinno być odpowiednio przygotowane do właściwych zachowań w sytuacji zagrożenia, powinno również wiedzieć gdzie może otrzymać pomoc. Pewnym przygotowaniem dla edukacji dla bezpieczeństwa jest kształcenie w szkole podstawowej w zakresie edukacji społecznej. Edukacja społeczna jest działem realizowanym na I i II etapie kształcenia w szkole podstawowej. Na dalszym etapie natomiast prowadzona jest m.in. edukacja dla bezpieczeństwa (szkoły gimnazjalne i licealne).
Znaczenie edukacji dla bezpieczeństwa w XXI wieku jest zatem niezwykle duże. Prowadzenie zajęć informacyjnych o rodzajach i typach współczesnych zagrożeń, wskazywanie instytucji, w których można uzyskać pomoc i kształcenie odpowiednich postaw i zachowań u młodych ludzi stało się podstawą edukacji dla bezpieczeństwa. Z tego też względu zakres zagadnień realizowanych w szkołach w tym dziale edukacji stał się głównym przedmiotem badań w niniejszej pracy.
W oparciu o powyższe założenia należy stwierdzić, że pierwszym zasadniczym etapem pracy jest sformułowanie celu badań. Kolejnym etapem metodologicznym, przedstawionym w następnym punkcie jest zatem sformułowanie celu badań.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
rjxt




Dołączył: 22 Sty 2015
Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 21:27, 18 Mar 2015    Temat postu:

Jeszce raz oszustka!! MENiS istniało w latach 2001-2005 czyli jak łatwo policzyć 10 lat temu!! Wtedy przedmiot edukacja dla bezpieczeństwa nawet nie istniał!!! Ktoś kto zna się lub przynajmniej przeczytał raz w życiu podstawę programową z głowę się złapie czytając ten zlepek bzdur w dodatku bez żadnych przypisów. Tekstem tym łatwo udowodniła brak kompetencji i nawet do tej pory tego nie zauważyła, bo jak się robi kopiuj wklej to tak właśnie wychodzi. ODRADZAM I OSTRZEGAM przed TĄ OSZUSTKĄ!!!

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
ghostwriter




Dołączył: 18 Mar 2015
Posty: 3
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 11:29, 19 Mar 2015    Temat postu:

Nic co robię nie jest plagiatem, a metodologia nie ma przypisów, kiedy uzasadnia się cel pracy. Każda ankieta, jak ta poniżej jest przygotowywana indywidualnie:

1. Jakie kwestie poruszane są na zajęciach z edukacji dla bezpieczeństwa?
……
2. W jakim stopniu w skali od 1 do 5 na zajęciach poruszane są kwestie dotyczące samoobrony i ochrony cywilnej?
1 2 3 4 5

3. W jakim stopniu zajęcia realizowane przez szkołę przygotowują do działania ratowniczego?
1 2 3 4 5

4. Jakie twoim zdaniem są cele edukacji dla bezpieczeństwa realizowanej w twojej szkole?
5. W jaki sposób są zorganizowane zajęcia z EDB w twojej szkole?
6. Jak często odbywają się zajęcia z EDB w twojej szkole:
a. Raz w tygodniu
b. Dwa razy w tygodniu
c. Raz na miesiąc
d. Inne – jakie?
7. Jak długo trwają zającia z EDB w twojej szkole?
a. Rok
b. Dwa lata
c. Trzy lata
d. Przez cały okres nauki
8. Jakie są proporcje zajęć teoretycznych z ćwiczeniami praktycznymi :
a. 30% ćwiczeń 70% teorii
b. Sama teoria
c. 50/50%
d. Inne jakie –
9. W jakich grupach organizowane są zajęcia praktyczne:
a. Małych
b. Średnich
c. Dużych


Pańskie podejście to pomówienie i kłamstwa.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.opiniepisanieprac.fora.pl Strona Główna -> Opinie o serwisach piszących prace Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin